marți, 10 mai 2011

Ressurection?

Am o vaga impresie ca Masa noastra a cam fost aruncata intr-o incapere / cladire prafuita, uitata de lume si incuiata...bine macar ca n-am pus sigiliu pe usa. Adevarul e ca am cam tras chiulu toti de pe aici, dupa un inceput chiar promitator. In orice caz, maestrul Garrett ne-a tras o pagina de facebuc a blogului sa fim si noi in trend si sa mai promovam materialele, putine care le avem...io ala care m-am luat de facebuc si retelele sociale in stanga si in dreapta, apreciez gestul...sper sa mai animam atmosfera pe aici cat de curand.

Si ca sa-mi mai spal din pacate, recunosc ca e chiar util facebucu cand vine vorba de zile de nastere...ca nah, te anunta cu o saptamana inainte daca e ziua cuiva din colectia de "prieteni" si cum in vremurile moderne sa tii minte ziua cuiva de nastere e din ce in ce mai greu, e chiar folositor sa fie "cineva" care te anunta cu o saptamana inainte despre o aniversare...nevertheless, nasol daca aflii de aniversarea lui x si x n-are chef de mii de urari de la presupusi prieteni :D.

FALL BACK and regroup men...for tomorrow we shalt prevail in glorious battle!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More