miercuri, 16 martie 2011

Ce trece prin mintea unui proaspat blogger?


Stiam eu ca asta va-ntrebati!!
Pai ia sa o luam de dimineata asa….

Ora  13:00
Boooon, ieri am avut inspiratie, am scris un text… sa il pun repede ca poate asa au timp mai multi cititori sa il parcurga.. sa ma laud si eu cu traficu, si cine stie poate da domnu sa mai si deschida vreunu gura…

13:05
Parca nu mai suna asa bine ca si atunci cand l-am compus.. si iar am uitat sa pun eticheteee d’ooohhh, plm si parca vad ca iar imi zice Vlad ca am 20 de typo-uri :-< . Plus ca iar am facut glumele cu un simt ironic de nici eu nu le mai gasesc
Da, sa vedem ce zice traficu, ca de citit comentarii oricum nu ma astept la cat de vorbareti s-or dovedit cititorii la ultimele postari.

13:15
Hmm 2 online si 15 vizualizari in primele 15 de minute :-? Nu i extraordinar, oare restu ce fac, acum culeg roadele zilelor trecute, cu siguranta . Macar titlu trebuie sa fie catchy pe viitor, daca glumele sunt de toata jena, la ce m-astept?

13:20
Inca 2 si astia or citit articolu.. si nimic. De-ar zice ceva, sa ma injure dreq daca nu le place, macar sa stiu.  Dar hai mai bine sa fac altceva intre timp, asa cred ca trece mai repede timpu si o sa am o perspectiva mai buna a evolutie pe un esantion mai mare..

13:50
Nu ma pot abtine.. trebuie sa vad ce se intampla!! Hmm, inca 20 de page views, oare o comentat cineva??? Pfff, nimic. Ok.. mai bine nu ma mai uit cateva ore, asa poate se intampla si ceva mai semnificativ

15:00
Haaaa, statistici, statistici :D, mmmmm 10 noi visitors, mai bine.. da tot nici o parere. Oare maine depsre ce sa scriu ca i mijlocu zilei si inca n-am nici o idée.. ehhhh, nu-i bai, mai e pana deseara

….. (aici cica boggeru face altceva, defapt tot verifica statistici din 10 in 10 min si numara cititorii,  da sa nu ziceti la nimeni)

22:00
Futu-i.. am inceput trei texte si nici unu nu are pic de substanta, ce sa mai zic de glume… mi si rusine. Las’ ca bag eu ceva la repezeala cu titlu atractiv.. trebuie sa mearga de data asta!  

Sursa foto: http://newvoicesforresearch.blogspot.com/2010_05_01_archive.html

12 comentarii:

  1. Ha ha!! Funny!.... uite de asta ma bucur ca nu fac parte din "comunitatea bloggerilor" :P

    RăspundețiȘtergere
  2. =))) =))) Bun bun...cam asa-i hai sa recunoastem :)) GG pt articol :D
    Btw, nu ziceam de typos, ziceam de fazele care puneau in pericol operatiunea...stii tu la care ma refer...jeopardule :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Catzy prea tarziu, deja ai fost publicata si primita :))), acum trebuie sa te obisnuiesti cu noul stil de viata :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite mai ca omul are chef sa scrie texte si nu are cine sa le citeasca. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @NickoTyn: Da! Ai mai vazut tu asa ceva?? sa faci ceva si sa nu te bage nimeni in seama...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Catzy: cu unul dintre cele mai citite articole si spui ca nu se pune? [-(

    RăspundețiȘtergere
  7. unul dintre cele mai citite articole si atat de putine commenturi? :)) (asa gandeste un blogger?)

    RăspundețiȘtergere
  8. exact, vezi ca parca parca incepe sa se trezeasca si bloggeru din tine :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. ba numa acuma miam dat seama, ai fost fie extrem de subtil in gluma, fie ai facut-o fara sa-ti dai seama, gluma zic...fi antena:
    "Pai ia sa o luam de dimineata asa….

    Ora 13:00"

    Sa o luam de dimineata, de la ora 13, ha? =))
    PS: Dati like la comentariul acesta daca va place :O

    RăspundețiȘtergere
  10. Apropo de typos:

    "Oare maine depsre ce sa scriu" - hahahahahah =))

    siiii...

    "inca n-am nici o idée" - bine asta nu cred ca se catalogheaza drept typo, dar totusi...frantzuzule :>

    RăspundețiȘtergere
  11. normal ca am pus intentionat ora 13 ma =))), ms de typos ;) . antentule!! si idee cu accent i din cauza la word 8-|

    RăspundețiȘtergere

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More