joi, 17 martie 2011

Erdeesh – chiar ca-ti vine sa-ti bagi ….

Inainte sa incep, vreau sa clarific, ca nu am nicio problema (in general) cu cei care imi furnizeaza serviciile ( telefon, tv, internet, etc ), dar cand devii nesimtit deja schimbam foaia. Sa incepem :
In urma cu 6 luni am fost la RDS sa-mi fac abonament la internet de la ei ( i-am ales in dauna Romtelecomului, cei pe care-i avusesem pana atunci <si aia niste nemernici, dar o sa discutam alta data despre asta> ). Dupa ce am stat vreo 2 ore la o coada la care nu erau mai mult de 5 oameni (sper ca nu trebuie sa mentionez ca tipa de acolo se misca cu viteza melcului turbat) am trecut la fapte.
Mi-am facut un abonament (care nu e pe numele meu, ma rog, asta nu conteaza ) in care erau incluse urmatoarele servicii:
Telefonie (minute in RDS si Romtelecom nelimitat)
TV
Internet (50 Mb/s)
Stick internet DIGI
Pentru toata treaba asta pretul abonamentului era undeva la 39 lei cu totul…adica vorbeai 100 de ore la telefon, stai pe net cat vrei (asta cred ca e peste tot), etc, in primele 3 luni abonamentul fiind gratis. Dupa puhoiul de lume care era acolo am dedus ca majoritatea venisera pentru abonamentul asta, pentru ca era una din ultimele zile. Am ignorat razletii nemultumiti “Bagi picioarele in ei, niste hoti” ; “Eu am venit sa mi reziliez contractul”…am zis ca-s ei nestiutori.
Mi-au zis ca dureaza intre 1 si 4 saptamani pentru a-mi monta toate chestiile necesare (in special pentru net), si cand au venit dupa 2 saptamani jumate am fost chiar destul de multumit, asta in afara faptului ca AU PLECAT IN MIJLOCUL INSTALARII INTERNETULUI SI S-AU INTORS DUPA 3 ORE…in fine, trecem cu vederea, netul merge bine, TV-ul la fel, deci n-am ce zice. Cand am facut abonamentul mi-au zis sa revin dupa 1 luna pentru stick, lucru care s-a facut (nu eu), si s-a semnat un act aditional la contractul facut cu 1 luna inainte, care, cica anuleaza precedentul (asta evident ca nu s-a obosit sa zica nici dracu) si in care duduia aia de acolo (cu buna stiinta ) in loc sa bifeze “minute nelimitate” a bifat “2200 de minute in RDS si 300 in Romtelecom” – asta iar n-a stiut-o nimeni.
Desi asa e cum zic ei, ca, odata ce ai semnat cacatul ala nu mai ai ce face, nu mi se pare normal ca tu sa te duci acolo pentru A RIDICA UN STICK DE INTERNET si a semna un act aditional care sa se adauge contractului ( de act aditional care sa anuleze un contract n-am mai auzit, se pare ca exista ), si nu mi se pare normal ca idioata aia de acolo sa-ti tranteasca un teanc de hartii in mana si sa te mai si grabeasca (haideti ca mai sunt si altii)…normal ca semnezi fara sa citesti.
E ca si cum ai castiga 1 milion de euro la loto, si te duci si le zici alora ca vrei numai 100 000, restu sa-i tina ei. Sa vezi soc cand a venit factura, de la 39 de lei ne-am mai trezit cu cateva cifre in plus. Greseala idiotilor a fost ca n-au fost in stare sa scrie data de la care intra in vigoare actul aditional, asa ca situatia s-a rezolvat si am trecut din nou la abonamentul initial. Poate va intrebati de ce pana luna asta am platit aceeasi suma (desi actul aditional a fost semnat in decembrie)…asta n-am cum sa va raspund :)
Evident treaba s-a rezolvat cu multi nervi si dupa 2 ore de stat la coada…
Erdeesh – iti vine sa-ti bagi ****

Si pe : http://expuneredeganduri.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More